Бекітемін:
№ 84 мектеп-лицейінің директоры
______________ З.Ғ.Жусупова
НҰР-СҰЛТАН ҚАЛАСЫНДАҒЫ №84 МЕКТЕП –ЛИЦЕЙІНІҢ
ІШКІ ТӘРТІП ЕРЕЖЕЛЕРІ
КІРІСПЕ
тәртіпті реттейді, сонымен қатар олардың арасындағы қарым- қатынастың
жалпы міндеттерін жүктейді.
а) Оқу ісін , жұмыс тәртібін ұйымдастыруды жалпы әдістемемен
қамтамасыз ету.
б) Сабақты дұрыс және ұтымды ұйымдастыру.
с) Жаңадан келген оқушылар үшін оқу ісін ұйымдастыру туралы мәлімет
беру.
ұстаздарына қатысты.
1 тарау. Оқу процесіне қатысушыларға арналған бірыңғай ережелер,
мәдени тәртіпке қойылатын жалпы талаптар көрсетілген.
2 тарау. Лицей оқушылары үшін ережелер көрсетіледі.
3 тарау. Лицей оқушыларының ата-аналары үшін ережелер белгіленеді.
4 тарау.Лицей педагогикалық ұжымының жұмысын жарнамалайтын
ережелер берілген.
сонымен қатар оқушылармен, ұстаздармен және ата-аналармен талас
сұрақтар туындаса, мектеп директоры өзі жекелей шешеді немесе әкімшілік
кеңесте шешім қабылданады.
сағаттары және ата-аналар жиналысы арқылы жеткізіледі.
барлық оқушылар, ата-аналар, ұстаздар үшін қол жетімді.І тарау.
Жұмыс кестесі. Жалпы тәртіп. Құқық.
І. ЖҰМЫС КЕСТЕСІ
- 5 күн, екі ауысымда жұмыс жасайды.
орынбасары құрастырған сабақ кестесі бойынша жүргізіледі. Сабақ кестесі
директормен бекітіледі.
- 0 минут
жүргізіледі,үзілістер 5 минут. Тамақ ішу кезіндегі үзіліс 10 минут. Сабаққа 5
минут қалған уақытта ескерту қоңырауы соғылады.
Қоңырау кестесі:
1- ауысым 2-ауысым
1- сабақ 08.00-08.40 1- сабақ 14.00-14.40
2 -сабақ 08.45 -09.25 2- сабақ 14.45-15.25
3- сабақ 09.35 - 10.15 3- сабақ 15.40-16.20
4- сабақ 10.30-11.10 4- сабақ 16.30-17.10
5- сабақ 11.15-11.55 5- сабақ 17.15-17.55
6- сабақ 12.00-12.40 6- сабақ 18.00-18.40
7- сабақ 12.45-13.25 7- сабақ 18.45-19.25
8 - сабақ 13.30-14.10 8-сабақ 19.30-20.10
5 Мектеп сайтында лицейдің жұмысына бағыт беретін ақпараттар
жарияланады: Мектепке қабылдау тәрібі, мектепішілік тәртіп ережелері,
сабақ кестесі, лицейдің байланыс құралдары.
ІІ ЖАЛПЫ ТӘРТІП
алып, ашады. Жауапты кезекші мұғалім мен кезекші оқушылар бірінші
сабаққа 30 минут бұрын келеді. Кезекшілікті ұйымдастыру лицейдегі
кезекшілік туралы ережеге байланысты іске асырылады.
гардеробта қалдырады, екінші аяқ киім (жеңіл бәтіңкелер, туфлилер, т.б.)
болуы міндетті.4. Оқушылардың өз киімдерін алу мүмкіндігін гардеробшы қамтамасыз
етеді. Оқушылар киімдерін үзіліс кезінде, сабақтан кейін мұғалім немесе
кезекші әкімшіліктің көмегімен ғана ала алады.
бағалы заттар қалдырылмайды. Жеке заттар жоғалған жағдайда ол туралы
ізінше сынып жетекшісіне және мектеп әкімшілігіне хабарланады.
тамақтануына, келесі сабаққа дайындалуына және т.б. қолданылады. Үзіліс
кезінде кезекші мұғалімдер және оқушылар өз орындарын тәртіппен ,
тазалықпен қамтамасыз етеді.
алады 8.45-тен 14.00 дейін бірінші ауысым, 14. 45 –тен 17.25-ке дейін екінші
ауысым.
ұстайды, шуламайды. Тамақты рәсуалауға және лақтыруға, сонымен қатар
асханадан шығаруға тыйым салынады.
қадағалауды, асханадағы кезекші және асханаға оқушыларды әкелген
мұғалім іске асырады.
келісімінсіз лицейге кіруге рұқсат етілмейді. Лицейдің ғимараты және
аумағына жіберу тәртібін бірінші посттағы кезекші іске асырады. Мектепке
шақырылған қонақтар, ата-аналар жайлы лицей әкімшілігі бірінші посттағы
кезекшіге күні бұрын хабарлап отырады.
Мұғалім мектептен шықпас бұрын терезелерді, крандарды тексереді,
бөлмелер мен сараптама бөлмелерінің жарықтарын өшіреді.
оқушылар гардеробтан сыныптастырымен бірге өз киімдерін алуға міндетті.
Осы ережелерді орындамаған жағдайда мектеп әкімшілігі оқушының заттары
үшін жауап бермейді.
және бірінші постағы кезекші ұйымдастырады.
ұйымдастырушылар гардеробшымен келісе отыра, іс-шараның өту орыны
мен уақыты туралы кезекші әкімшілікке және бірінші посттағы кезекшіге
хабарлайды. Сабақ уақытында және демалыс күндері іс-шараны
ұйымдастырушылар оқушыларды лицейдің фойесінде күтіп алып, іс-шаралар
өтетін орынға шығарып салады.
басқа да қызығушылық танытқан адамдармен кездесуді реттеу мақсатында
мектеп директоры және әкімшілік кеңесінің мүшелерімен қабылдау кестесі
бекітіледі. Қабылдау кестесі хабарлама тақталарына ілінеді, лицейдің
сайтында жарияланады. Оқушылардың қауіпсіздігін сақтау мақсатында
лицейдің 1-постында барлық келушілерге тіркеу жүргізіледі.Келуші өзін
таныстырып, жеке куәлігін немесе паспортын ұсынуға міндетті. Кімге және
қайда баратыны көрсетіліп түбіртек беріледі, кіретін уақыты көрсетіледі.
Келуші сөмкесіндегі заттарын тексертіп, сырт киімін шешуі қажет. Келушіні
қабылдаған әкімшілік келуші түбіртегіне қол қойып, шыққан мерзімін
көрсетуі қажет. Түбіртек кезекшіліктегі міндетті лауазымдық адамға
тапсырылып, келушінің жеке куәлігі немесе паспорты қайтарылады.
өткізіледі. Жоспардан тыс іс-шаралар туралы сынып жетекшісі немесе пән
мұғалімі кезекші әкімшілікке бір күн бұрын хабарлауға тиіс.
бақылауында болады.
келушілерді қабылдау шектеледі (жеке сұрақтар бойынша келушілер алдын
ала хабарласады).Директордың ішкі бұйрығы шығарылады.
толтыру кезінде кеңседе және директордың қабылдау бөлмесінде өткізу
режимі қатаң есептегі құжаттарды толтыру, тексеру сұрағына байланысты
күшейтіледі.
ІІІ. МӘДЕНИ ТӘРТІПТІҢ БІРЫҢҒАЙ НОРМАЛАРЫ
физикалық қауіпсіздігін, денсаулығын сақтауды мектеп қызметкерлері
қамтамасыз етеді.
сай өзара әдепті қарым-қатынаста болады.
салынады және жазаланады. Жәбірленген оқушы мектеп инспекторынан көмек сұрауына , ал жәбірленген қызметкер мектеп әкімшілігінен көмек алуына құқылы.
араласпай ізінше лицей қызметкерлеріне хабарлауға тиіс. Мұғалім,
қызметкер болған жағдайға көңіл аударып, ізінше жасөспірімдер арасындағы қылмыстың алдын алу жөніндегі мектеп инспекторын шақыртуға міндетті.
а). Қоршаған орта үшін қауіпті жағдай тудыратын кез-келген іс-әрекет
жасау;
ә). Қарым-қатынасты анықтау үшін қорқыту, ақша талап ету;
б). Суық қару, шприцтер, перотехникалар, ішімдік сусындар, нашақорлық
заттарды әкелу, бір-біріне беру немесе қолдану;
в).Дөрекі сөздерді қолданбау;
г). Ғимараттың ішінде, ауласында темекі шекпеу;
ғ). Бірінші сабақ басталардан 10 минут бұрын сынып жетекшілер оқушылардың ұялы телефондарын жинап алып, сабақтың соңына дейін арнайы есігі бекітулі шкафта сақтайды;
д). Мұғалімнің, мектеп әкімшілігінің рұқсатынсыз лицейде аудио және
видео түсірілімдер жасауға болмайды.
е). Карта, азарттық ойындар ойнамау;
ж). Төтенше жағдай қажет болмағанда, эвакуациялық баспалдаққа шықпау,
есіктерді ашпау;
з). Негізгі мектептің оқушыларына үзіліс және сабақ уақытында мектеп
ауласынан шықпау;
и). Жоғалған бағалы заттарға (алтын бұйымдар,киімдер) мектеп
әкімшілігі жауап бермейді.
- Мектепте сабақ уақытында мұғалімдерге, сондай-ақ оқушыларға телефон пайдалануға рұқсат берілмейді.Әр ата-ана мектептің ішкі тәртіп ережесіне негізделген Балалар қауіпсіздігі туралы жадынамамен келісіп, қол қояды.
кіруге, олардың өтілуіне сөзбен, ескертпелермен, қозғалыспен кедергі
келтіруге рұқсат етілмейді.
қауіпсіздікті сақтап, жоспарланған сыныптан тыс іс-шаралар өтіп жатқанда
жолда жүру ережесінің талаптарын қатаң орындайды.
төндіретін жағдайларды ескерту үшін, мектеп әкімшілігі заңмен
қарастырылған және жеке тұлғаны қорғау туралы заңның талаптарын ескере
отыра, бақылау жүйелерін қолданады;
Сырт пішінге қойылатын талаптар
Оқушылар мен мұғалімдер іскерлік стильде киінеді. Күнделікті іскерлік
стиль – бұл классикалық стильдегі немесе қазіргі талапқа сай тігілген
киімдер:а) Қыз балалар үшін:
тізеге дейін қара көк түсті юбка, көк түсті пиджак), күңгірт түсті аяқ киім 6 см биік болмау тиіс
ә)Ұл балалар үшін:
классикалық үлгідегі қара көк шалбар, көк түсті пиджак)
11. Іскерлік стильге жатпайтындар:
а) Спорттық киімдер, футболкалар, қысқа кеудешелер, ашық өңірлі
блузкалар т.б.;
ә) Джинсылар, шалбарлар, қысқа белдемшелер, тізеден 10 см жоғары
белдемшелер. т.б.
б) Селдір, түрлі-түсті киімдер т.б.:
в)Шашты түрлі-түске бояу, жиналмаған шаш /жинақы, кедергі келтірмеу мақсатында ұзын шаштарды өріп қою/;
г) Аксессуарлар: Оқушыларға қарапайым алқалар мен косметикалар, түссіз
лакпен боялған қысқа тырнақтар.
шаралар өткізген уақытта оқушылар спорттық киімдер киюге міндетті:
футболка, спорттық костюм және аяқ киім.
қалауынша киім стилін қалауына болады.
ІҮ. ОҚУ ҮРДІСІНЕ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ БІРЫҢҒАЙ ҚҰҚЫҚТАРЫ:
Барлық оқу үрдісіне қатысушылар (оқушылар, мұғалімдер, ата-аналар)
құқылы:
барлық өзгерістер жайында дер кезінде ақпараттар алуға;
Ақпараттар лицейдің сайтында жарияланады, оқушыларға сабақта, сынып
сағаттарында, ата-аналарға ата-аналар жиналысында айтылады; мұғалімдерге
кеңестерде және электронды пошта арқылы беріледі.
Оқушылар оқу бағдарламасымен қарастырылған материалды түсіну үшін,
мұғалімдер бекіткен кесте бойынша жүргізілетін консультацияларда; ал ата-
аналар және мұғалімдер әкімшілік бекіткен қабылдау сағаттарында
мәліметтер ала алады.
Оқушылар мен ата-аналар лицейді жүйелі бағалау арқылы, мұғалімдерге
оқу жылының соңында аналитикалық талдау жасай отырып, нақты бағасын
береді;4. Мектеп қызметкерлері және ата-аналар оқушыларды жәбір көруден
сақтайды.
санитарлық нормаларды сақтау; жұмыс жүктемесінің нормаларын анықтау.
Оқушылардың апталық оқу жүктемесінің және бір күндік бақылау
жұмыстарының нормалары сақталған; мерзімнен тыс жұмыс жағдайы және
компенсациясы мұғалімдермен келісілген.
босатылады.
Оқушылар, ата-аналар бұл жайында сынып жетекшісінен, мұғалімнен,
мектеп сайты арқылы ақпарат алады. Мұғалімдер өз орнына уақытша сабақ
беретін мұғалім туралы мектеп әкімшілігіне ескертеді.
үзілісте пайдаланады.
қатысады.
Мектептің оқу-тәрбие процесіндегі мәселелерді шешуге, оның жұмысын
жақсартуға оқушылар кеңесінде, ата –аналар - ата –аналар кеңесінде, мұғалімдер- мұғалімдер кеңесінде өз пікірлерін айта алады.
отырып, аналитикалық талдау барысында өз пікірлерін айта алады.
ІІ тарау
ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ІШКІ ТӘРТІП ЕРЕЖЕЛЕРІ
№84 мектеп-лицейінің оқушылары Қазақстан Республикасының
Заңнамалары актілерін орындауға міндетті, сонымен қатар:
қатыспаған жағдайда электронды журналда өзінің сабаққа қатыспағандығын
дәлелдейтін құқықтық анықтамасы көрсетіледі.
талдап, электронды журналдан ақпараттарды оқып, сабаққа дайындалады.
Егерде қандайда бір жағдаяттар туындаса, кесте бойынша бекітілген
консультацияларда мұғалімнен көмек сұрай алады.
тапсырмасын орындамағандығы туралы, егер нақты дәлелі болса, мұғалімге сабақтан бұрын хабарлайды. Оқушы мұғалімнің берген үй тапсырмасын
күнделікке жазуға міндетті.
Ескерту қоңырауы соғылғаннан кейін оқушы сыныпқа кіріп сабаққа
дайындалады, ал екінші қоңырау соғылғанда, ол сабаққа дайын болуы керек.
Егер оқушы сабаққа кешігіп қалса, себебін түсіндіріп, мұғалімнің
рұқсатымен ғана өз орнына отырады.
сабаққа қажетті барлық оқу құралдарын дайындайды. Оқушыларға сабақ
барысында басқа нәрсемен айналысуға, мұғалімнің рұқсатынсыз басқа
орнынға отыруға, өз орнынан тұрып сыныптан шығып кетуге қатаң тыйым
салынады.
кезекші әкімшіліктен рұқсат алады. Оның себебі, баланың ауырып қалуы,
ата-анасының анықтамасы, басқа мемлекеттік мекемеге шақырылуы және де
т.б. болып табылады.
құралдарына мұқият қарайды. Мектеп мүлкіне зиян келтірген жағдайда,
оқушы және ата-анасы қойылған тәртіп бойынша мүліктің бағасын өтейді.
жылының соңында немесе мектептен кетіп жатқан жағдайда тапсырады.
лицейдегі және сыныптағы кезекшілікті ұқыпты орындайды.
сыныптың ұжымдық еңбектеріне қатысады.
ІІ ОҚУШЫЛАРҒА ӘСЕР ЕТУ ЖӘНЕ ОЛАРҒА КӨМЕК КӨРСЕТУ
ШАРАЛАРЫ
Берілген тарау лицей оқушыларына әсер ету және қолдау шараларын
реттейді, оқушы құқықтары мен міндеттерін орындауына байланысты
мадақталып отырады.
а) Лицейде жұмыла жемісті еңбек жасау үшін қолайлы жағдай жасау;
ә) Оқушылардың белсенділігін арттыруға жағдай жасау;
б) Ішкі тәртіптің ережелерін орындауға және саналы тәртіпке негізделген
лицей тәртібін қолдау;
в) Мектепте қауіп-қатер төндіретін жағдай туындағанда ескерту;2. Оқушы үздік оқығаны және пән олимпиадаларында жүлделі орындарға
ие болғаны үшін, спорттық жарыстарға , оқу және шығармашылық
сайыстарға, лицейде қоғамдық жұмыстарға белсенді қатысқаны үшін келесі
марапаттамалар беріледі.
а) Қорытынды бақылау жұмысынан, сынақ тапсырудан мұғалімнің
рұқсатымен босатылады.
ә) Лицей бұйрығы бойынша оқушыларға, барлық ұжым мүшелеріне, ата-
аналарға хабарлай отыра алғыс жариялайды.
б)Алғыс хат және мадақтамамен марапатталады.
в) Директордың қатысуымен салтанатты жиынға шақырылып, бағалы
сыйлықтар беріледі.
г) Ата-аналарды алғыс хатпен марапаттайды.
а) Жеке консультациялар өткізіледі.
ә) Дамыту сұхбаттары жүргізіледі.
б) Алдағы жұмыста келісімге жету мақсатында үшінші жақтың көмегімен
мәселе шешіледі.
в) Тоқсанға жеке жұмыс жоспары құрастырылады.
г) Жеке оқу бағдарламасы қолданылады.
д) Мектеп үйірмелеріндегі сабақтармен қамтамасыз етіледі.
и) Мамандардың көмегін қолдану, оқушыларға көмек көрсететін
мамандарды тағайындау.
қатысты лицейде келесі шаралар қолданылады:
а) Оқушыға жеке ауызша ескерту;
ә) Күнделікке ескерту жазу/ элетрондық журналға енгізу;
б)Сынып жетекшісі және пән мұғалімі оқушының ата-анасымен баланың
тәртібін талқылайды.
в)Сабақтан соң кесте бойынша бекітілген консультацияға немесе бір
жарым сағаттық белгіленген жұмысты атқаруға қалуға міндетті.
г) Әкімшілік оқушымен жеке сұхбат жүргізеді (қажет жағдайда ата-ананың
қатысуымен), оқушының қол қоюы арқылы келісімге келу.
ғ) Оқушының тәртібіне байланысты бағаны төмендету.
д) Жағдаятты ұжымдық талқылау және тиімді түрде шешу жолдарын табу
үшін педагогикалық консилиум құру.ж) Оқушыға алдағы қолданылатын шаралар туралы жазбаша ескерту
(мектептен шығару)
з) Директордың бұйрығы бойынша жазбаша ескерту жасау.
и) Оқушының қатысуымен оның тәртібін педагогикалық кеңесте немесе
құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатындағы қоғамдық кеңесте
талқылайды.
к) Ата-ананың және оқушының келісімімен мектептің қоғамдық пайдалы
жұмысына араластыру.
л) Сыныптан тыс іс-шараларға қатысуға және сапарға шығуға уақытша
тыйым салынады.
(бір жартыжылдықтың 10 күніне дейін), бекітілген жұмыс жоспары және
мектеп бағдарламасына сай мұғалімдердің талабына сай осы оқу кезеңін
нәтижелі аяқтауға міндетті.
шешімімен 10-11 сынып оқушылары мектептен шығарылуы мүмкін. Оған
негіз болатындар:
а) Ішкі тәртіптің ережелерін бұзғаны жөнінде бірнеше жазбаша тіркелген
тәртіп бұзушылық;
в) Оқу жылында бір немесе екі нашар бағасы болса;
с) Көптеген себепсіз босатылған сабақтар (бір жартыжылдықта 30-дан
астам);
мектептен шығарылуы мүмкін;
оқушы мен ата-ананың байланысы болмағандықтан пайдалана алмаса, онда
лицейдің әлеуметтік қызметі қала басқарушы бөліміне немесе қалалық
басқарушы бөлімге шағымданады.
ІІІ ТАРАУ
АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ІШКІ ТӘРТІП ЕРЕЖЕЛЕРІ
І ЖАЛПЫ БІЛІМДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН ШАРАЛАР
Берілген шаралар Заңның негізінде (заңға сүйену) мемлекеттік білім беру
бағдарламасының аясында тегін білім алуға құқылы етеді.
жағдай жасай отыра, оның дамуына мүмкіндік беруге міндетті.
өзгергені жайлы алдын-ала ескертеді.3. Ата-ана оқу процесін реттейтін негізгі құжаттармен, лицейдің ішкі
тәртіп ережелерімен таныса отыра, өзінің тәрбиелік күш жігерін бала
тәрбиесіне жұмсайды.
арқылы жүзеге асырады:
а) Ата-аналар жиналысына қатысу;
ә) Күнделікті оқушының білімін күнделігі және электронды журнал
арқылы қадағалап отыру;
б) Мұғағалімдердің жазбаша ескертулеріне уақытында көңіл бөлу;
б) Сынып жетекшісі мен пән мұғалімдерімен кездесу;
в) Жеке сұхбаттардың барысындағы келісімдерді орындау;
отыра, электронды журнал арқылы (тіпті болмаса күнделік арқылы) бірінші
күні хабарлауға міндетті. Жоспарлы түрде сабақ босатылатын болса, мысалы
дәрігердің қабылдауына бару, алдын-ала күнін және себебін көрсетіп
хабарлама жазып жіберу керек.
а) Оқушының ауырып қалуы;
ә) Ерекше ауа райы жағдайы (негізі: министрліктің шешімі);
б) Лицей оқушыларының жарыстар, сайыстар, олимпиадалар, жобаларға
қатысуы;
в) Маңызды-төтенше отбасылық жағдайлар;
ІІІ. АТА-АНАЛАРҒА ӘСЕР ЕТУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ҚОЛДАУ
ШАРАЛАРЫ
бағалар, оқушының үлгерімі және балаға қиындық тудыратын жайттар
туралы жеке консультациялар арқылы түсініктеме алады, лицейде
қалыптасқан дамытушылық сұхбаттарына және басқа да ақпараттық
каналдарға қатыса алады.
баланың құқығын қорғау үшін шаралар қолданады.
болса және оқушы сабақты көп босатқан жағдайда, лицей қызметкерлері ата
–анасынан қосымша түсініктеме талап етуге немесе оқушының мекен-жайы
бойынша қалалық басқару бөлімінен көмек сұрауға құқылы.4.Егер ата-ана оқушының сабаққа қатыспайтыны жайлы хабарламаған
болса және оның себебін анықтау мүмкін емес жағдайда, мектеп екінші күні
оқушының мекен-жайы бойынша қалалық басқару бөліміне хабарлайды
босатқан болса, ол оқушының аты-жөні жалпы білім беру жүйесіне
жіберіледі.
ІҮ ТАРАУ
МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖҰМЫСЫН РЕГЛАМЕНТТАУ
І. НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР
анықтамасын әкеледі.
мұғалім оның өз пәні бойынша ойдағыдай білім алуына қолайлы жағдай
жасайды.
себептерге байланысты жұмысқа шыға алмаса, ол жайында дереу мектеп
әкімшілігіне хабарлайды.
жайында жұмыс күні басталмас бұрын өз орнына сабақ беретін мұғалімге
хабарлайды, жұмысқа шығар алдында да ескертуі тиіс.
мұғалімімен жүзеге асырылады, ондай мүмкіндік болмаған жағдайда басқа
пән мұғалімі сабақ береді.
арқылы, немесе бірінші постқа телефон арқылы хабарлайды.
барысында сабаққа қатыспаған және кешіккен оқушыларды, балалардың
сабаққа деген даярлығын бақылайды.Мұғалім сабақ барысында
оқушылардың тәртібін және мектеп мүлкінің сақталуын қамтамасыз етеді.
Мектеп мүлкі жоғалған жағдайда, ізінше сынып жетекшісіне және жазбаша
түрде мектеп басшысына хабарлайды.
Мұғалім сабақ барысында оқушыны сабақтан шығарып жібере алмайды
немесе ұялы телефонмен байланыс жасауына рұқсат етпейді. Оқушының
сабақтан шығуына төтенше жағдайларда ғана рұқсат беріледі.
Мұғалім оқушылардың бағаларын нақтылайды, сабақ туралы хабарды электронды поштаға енгізеді. Ата-ана мен сынып жетекшісімен келіскен
жағдайда пән мұғалімі бағаны күнделікке жазып, өз қолын қояды.
сыныптан шығуға рұқсат береді.
етеді. Директормен бекітілген кестеге сай және кезекшілік туралы қаулы
бойынша кезекшілік жүргізіледі.
асханаға енгізіп, олардың тәртібін қадағалайды немесе қабатта кезекшілік
етеді.
салады.
қосымша сабақтар өткізеді.
ата-аналар жиналысына қатысады.
соңында электронды пошта немесе басқа да мектептің ақпараттық жүйелері
арқылы әкімшілік берген жүктемелермен танысады. Ол барлық өндірістік
кеңестерге, педагогикалық кеңестің жұмысына қатысады.
кеңестерде талқыланатын конфиденциалдық ақпараттарды хабарлауға тыйым
салынады.
Мұғалімнің атқаратын жұмыстары:
а) Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің құқылық
актілерімен, лицейдің ішкі құжаттарымен танысу;
ә) Мектеп құжаттарын дұрыс толтыру; (электронды журнал, аналитикалық
есеп, қозғалыс кітаптары, оқушы билеттері т.б.)
б)Оқу бағдарламаларын, оқу материалдарын құрастыру;
в) Жас мамандармен сабақ жоспарларын құрастыру;
г) Мезгілімен жұмыс жоспарларын, бақылау жұмыстарының кестесін
құрастыру және мектептің оқу ісі меңгерушісіне көрсету; (мерзімді оқу ісінің
меңгерушісі анықтайды)
д) Сабақтарға дайындалу;
ж) Дәптерлерді тексеру:
з) Бақылау жұмыстарын құрастыру, тексеру және талдау жасау;и) Консультациялар ұйымдастыру, (бекітілген кесте бойынша) , сонымен
қатар емтихандарға дайындалу, емтихандар қабылдау;
к) Кезекшілік;
қ) Сыныптан тыс іс-шаралар (саяхаттар, экскурсиялар, мектепішілік іс-
шаралар, ата-аналар жиналысы);
л) Педагогикалық кеңестерге, жұмыс жиылыстарына, пәндік секцияларға
қатысу;
м) Өз білімін жетілдіру (сонымен қатар өз білімін жетілдіру курсы);
н) Сабақ аяқталған соң ағымдағы күні электронды журналды толтыру;
ІҮ. МҰҒАЛІМДЕРГЕ ЫҚПАЛ ЕТУ ЖӘНЕ КӨМЕК КӨРСЕТУ.
Берілген шаралар лицей мұғалімдері жұмыстарының тиімділігін арттыру,
орындаушылық тәртіпті жоғарылату, мектепішілік іс-әрекетіне ынталандыру
мақсатында қолданылады.
Қызметкерлерді мадақтау.
жылғы еңбегі, мерзімнен тыс жұмыс жасағаны, лицей жұмысына
жаңашылықтар енгізгені және т.б. жетістіктері үшін келесі мадақтаулар
беріледі;
салтанатты қабылдауында, халық алдында марапаттайды;
жауапты іс-шараларға ұсыну;
дидактикалық көрнекіліктерді басып шығаруға көмектесу;
бекітуге көмектесу;
бойынша жұмыс кестесін орнату;
сұранысы бойынша дамыту курстарына жіберу;
немесе директордың қатысуымен құрылған әкімшілік мүшелері, мұғалімдер
кеңесі, қамқоршылар кеңесі, кәсіподақ кеңесі тағайындайды.
(мемлекеттік емтихандар, деңгейлік жұмыстар, нәтиже динамикасы, оқу
процесіндегі бірқалыпты жоғарғы көрсеткіштер);
конференциялар, мектепішілік жобалар және сайыстардағы жоғарғы
көрсеткіштері үшін;
бірге сабақтан және мектептен тыс іс-шаралардағы жоғарғы көрсеткіштері
үшін;
ғылыми зерттеушілік, ғылыми әдістемелік, экспериментальдық
жұмыстардағы жоғарғы нәтижелері және көрнекті сабақтары үшін;
ұйымдастырғаны және өткізгені үшін;
семинарларда және педагогикалық кеңестерде сөз сөйлеу, салт-дәстүрлерді
қолдау жәнет.б.);
лицейдің басымшылық бағытындағы жұмыстарына әкімшілік мүшелерінің
қызығушылығын арттыруды мектеп әкімшілігі қолдануға құқылы;
Қызметкерлердің тәртіпке жауапкершілікпен қарауы
тәртіпті бұзғаны және басқа да жұмыстағы тәртіп бұзушылық көрсеткені
үшін келесі тәртіпке шақыру ережелері қолданылады:
тіркеу;
келісімді тіркеу;
келсе;
шыққанда; Жұмысқа себепсіз кешігіп келу, жұмыс берушінің рұқсатынсыз
жұмыс орнынан ерте кету;
келтіру;
нысананы(класс,кезекшілік посты, т.б.) қараусыз тастап кету, орнында
болмау;
бұзу жазасының келесі түрлері жұмыста дөрекі тәртіп бұзушылық болған
жағдайда қолданылады;
Об утверждении Требований к обязательной школьной форме для организаций среднего образования
Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 января 2016 года № 26. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 февраля 2016 года № 13085.
В соответствии с подпунктом 14-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" ПРИКАЗЫВАЮ:
- Требования к обязательной школьной форме для организаций среднего образования.
1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет", а также в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного введения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;
3) размещение настоящее приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;
4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.
Министр образования и науки |
|
Республики Казахстан |
А. Саринжипов |
|
Утверждены приказом Министра образования и науки Республики Казахстан 14 января 2016 года № 26 |
Требования к обязательной школьной форме для организаций среднего образования 1. Общие положения
- подпунктом 14-1) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" для обеспечения обучающихся качественной школьной формой.
Вышеуказанные Требования направлены на реализацию светского характера обучения и устранения признаков социального, имущественного и иных различий между обучающимися организаций среднего образования.
- организаций среднего образования
пиджак, жилет, брюки, парадную рубашку, повседневную рубашку (зимний период: трикотажный жилет, водолазку). Брюки для мальчиков свободного кроя, и по длине закрывают щиколотки ног.
пиджак, жилет, юбку, брюки, классическую блузу (зимний период: трикотажный жилет, сарафан, водолазку). Брюки для девочек свободного кроя, и по длине закрывают щиколотки ног.
Сноска. В пункт 13 внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не изменяется в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 04.04.2016 № 248 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
- организаций среднего образования
Сноска. В пункт 24 внесено изменение на государственном языке, текст на русском языке не изменяется в соответствии с приказом Министра образования и науки РК от 04.04.2016 № 248 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
27. Руководитель ознакомливает родителей или иных законных представителей с настоящими Требованиями при подаче заявления о приеме (произвольной форме) обучающегося в организацию среднего образования под роспись и на общешкольном родительском собрании.